Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Δημιουργίες από Felt

Θαυμάζω πάρα πολύ όλους αυτούς του δημιουργούς που φτιάχνουν τρισδιάστατες φιγούρες από φελτ. Πολλές φορές μπαίνω και χαζεύω τις δημιουργίες τους και εύχομαι να ήξερα κι εγώ να κάνω τέτοια μικρά αριστουργήματα...
via

via

via

via
Πάνω στην αναζήτηση μου στο youtube για σχετικά tutorials έπεσα σε ένα βιντεάκι που έδειχνε πώς μπορείς να κάνεις κολοκύθες από φελτ. Μου φάνηκε αρκετά εύκολο και έτσι είπα να το δοκιμάσω. Άλλωστε οι κολοκύθες έχουν την τιμητική τους αυτήν την εποχή. Έκανα λοιπόν μια κολοκύθα μινιατούρα και ένα ζευγάρι σκουλαρίκια.


Να ευχαριστήσω πολύ την φίλη από τον onirokosmo για το βραβειάκι που μου χάρισε. Είχα την τιμή να το παραλάβω ξανά πριν αρκετό καιρό οπότε έχω δώσει τις απαντήσεις μου στις ερωτήσεις που το συνοδεύουν εδώ.
Και για το τέλος μερικές φωτογραφίες με θέμα τι άλλο... τις κολοκύθες.
via

via

27 σχόλια:

  1. Αααα!!Τι σύμπτωση!!!!!Με το felt ασχολούμαι κι εγώ αυτή τη στιγμή!!Όνειρο οι δημιουργίες σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Να δούμε τότε και τις δικές σου δημιουργίες.. Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες δημιουργίες ! Μου αρέσουν πολύ οι felt κατασκευές αν και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ!!! Μου φαίνεται βουνό! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λεπτοδουλειά και θέλει υπομονή και φυσικά να ξέρεις την τεχνική... Κι εγώ δεν ξέρω πολλά πράγματα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. συγχαητήρια για το βραβείο...ωραίες οι δημιουργίες σου....να ρωτήσω, τι εννοείς με το φελτ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δελφινάκι. Το φελτ είναι ίνες από μαλλί το οποίο μπορεί να δουλευτεί είτε με κάποιες ειδικές βελόνες είτε με σαπουνόνερο.. Αν δεις στο βιντεάκι θα καταλάβεις περίπου για τι πρόκειται.

      Διαγραφή
  4. Μου φαίνεται δύσκολο το φελτ, αναρωτιέμαι όμως πώς συντηρούνται όταν λερωθούν...μπορούν να πλυθούν ???
    Όσο για τις πραγματικές κολοκύθες, σήμερα κόψαμε δύο και ψάχνω για συνταγές, χαχαχα!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω κι εγώ πολλά οπότε δύσκολα μπορώ να απαντήσω στις ερωτήσεις σου... Ωραίες οι κολοκύθες, σίγουρα θα βρεις να τις κάνεις κάτι νόστιμο και ωραίο. Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι κολοκύθες που έφτιαξες και θάλεγα να συνεχίσεις
    χωρίς φόβο, αλλά με πάθος τις κατασκευές με φέλτ γιατί βλέπω ότι τόχεις !!!! Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια!! Θα προσπαθήσω να το ψάξω όσο μπορώ το θέμα.. Σίγουρα ένα σχετικό σεμινάριο θα ήταν το ιδανικό. Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ όμορφες οι τρισδιάστατες φιγούρες αλλά πολυ καλές κ οι κολοκύθες σου. Καλη συνέχεια λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ καλη δουλεια..
    μικρολεπτομερειες εχεις κανει και μ αρεσει...
    θα χαρω πολυ να λαβεις μερος στον μπλε διαγωνισμο μου μεχρι τις 10 Νοεμβριου!!!!
    φιλακιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σοφία!!! Θα προσπαθήσω να λάβω μέρος στον διαγωνισμό.. φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Αναστασία μου καλώς βρεθήκαμε, υπέροχες οι κολοκύθες σου, συγχαρητήρια για το βραβείο σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αναστασία μου το felting είναι καταπληκτική τεχνική, έχεις τόσο δίκιο! Κουραστική μεν και δαπανηρή θα έλεγα, αλλά αξίζει! Μπράβο για τις κολοκύθες σου και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία! Είναι όντως λίγο δαπανηρή τεχνική αλλά το αποτέλεσμα αποζημιώνει.. Φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφα όλα και οι κολοκύθες σου υπέροχες!!! Το felting φαίνεται πολύ ωραίο σαν τεχνική!!!
    Όποτε μπορέσεις πέρασε από το μπλογκοσπιτάκι μου να παραλάβεις το βραβείο σου!!!
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/10/blog-post_31.html
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ χαριτωμενες δμιουργίες,
    οι δυο κουκουβάγιες ειναι χάρμα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τί τέλεια Αναστασία μου γλυκιά μου;;;!!! Μπράβο σου!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εγώ θαυμάζω στο διαδίκτυο όλες τις δημιουργίες από felt. Είναι ένα υλικό που θα ήθελα να το δουλέψω κάποια στιγμή. Τα σκουλαρίκια και η κολοκύθα γίνανε πολύ όμορφα. Περιμένουμε κι άλλες τέτοιες δημιουργίες σου. Στο σπιτάκι μου σε περιμένει ένα βραβειάκι.Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πωωπω! έχω μείνει άφωνη τι είναι αυτά που φτιάχνεις; ονειρεμένα τέλεια!!μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή