Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Κουτιά διακοσμητικά και μια γατούλα

Πριν αρκετό καιρό είχα διακοσμήσει δύο κουτιά από χοντρό χαρτόνι. Έβαψα λευκό το κουτί με ακρυλικά χρώματα και μετά κόλλησα τις εικόνες (παρτιτούρα και φωτογραφία). Στα πλάγια κόλλησα μαύρη δαντελίτσα και στο εσωτερικό έβαλα λευκή τσόχα.


Μου είχε μείνει ένα ακόμη μικρό κουτάκι το οποίο τελικά βρήκα τον χρόνο και την όρεξη να το διακοσμήσω ζωγραφίζοντας το με ακρυλικά χρώματα.

Και για το τέλος μια φρέσκια δημιουργία. Μια γατούλα από τσόχα...
 Να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!

15 σχόλια:

  1. Τι ωραία που έγιναν! Μάλλον είναι η περίοδος των κουτιών! Πολύ ωραίο το πουλάκι στο κουτί. Αυτά που τα ζωγραφίζεις, γδέρνονται με τον καιρό στα σημεία που τα ανοιγοκλείνεις? Δεν έχω βάψει κανενα κουτί ακομη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Τα πέρασα με βερνίκι οπότε θέλω να πιστεύω ότι δεν θα γδέρνονται... Ωστόσο δεν είμαι και εντελώς σίγουρη καθώς είναι η πρώτη φορά που τα φτιάχνω. Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Γλύκα τα κουτάκια σου !!! Λάτρεψα αυτό με την παρτιτούρα,
    μ αρέσει που το συνδίασες με μαύρη κορδελίτσα, του πάει πολύ !!
    Και η τσόχινη γατούλα πολύ όμορφη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια!! Χαίρομαι που σου αρέσουν! Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  3. Αναστασία όλα μου άρεσαν αλλά το δεύτερο κουτάκι πολύ παραπάνω,γιατί ξεχωρίζει! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικά τα κουτάκια αλλά και η γατούλα σου Αναστασία!Μου αρέσει τόσο η Vintage εκδοχή όσο και η ζωγραφική σου στο δεύτερο που είναι πολύ ιδιαίτερο!Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έγιναν όλα πανέμορφα!
    Η δαντέλα δε,εξαιρετική ιδέα!
    Το touch που κάνει τη διαφορά!!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου άρεσαν όλα , ειδικά το μπλε κουτί και η γατούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!! Ειδικά το μπλέ κουτάκι το αγαπημένο μου!!! Γεια στα χέρια σου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραίες δημιουργίες!!! Το γατόνι μου άρεσε απίστευτα... Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια όλα! Και η γατούλα αξιολάτρευτη!!! Σου έχω κι ένα βραβειάκι στο blog μου. Καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφα και ρομαντικά τα κουτάκια σου. Η γατούλα σκέτη γλύκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ολα πανεμορφα!!!!!!!
    Μπραβο σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες δημιουργίες Αναστασία μου!!!
    Τα κουτάκια πολύ ρομαντικά, αλλά και η ναζιάρα γατούλα έκλεψε τις εντυπώσεις!!!!!!
    Φιλιά πολλα και καλή εβδομαδα απο αυριο!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή